reklama

spomienková omrvinka...

Prezerám si fotky v archíve. Staré. Už niektoré takmer zabudnuté. Každá zabudnutá je znova objavenou a k tomu ešte s pridanou hodnotou - spomienkami, ktoré sa na ňu viažu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Silvester 2004. Bratislava - fotografia odfotená nakrivo - horizont v diagonále.

Obrázok blogu

Prečo nakrivo? Nie, netočila sa mi pri fotení hlava z alkoholu. Skôr z únavy. Môj prvý Silvester v Bratislave. Neplánovaný, nechcený. Len čerstvých pár hodín prepustená z nemocnice zmobilizovala som všetky sily aby som vydržala do polnoci a vyhrabala sa na hrad, vzhliadnuť ohňostroj. Ešte vo mne vrela krivda premeškaných Vianoc, ktoré som celé preležala osamote. Osem dní samoty nie je veľa, počas Vianoc však každý jeden deň beží osemnásobne dlhšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcela som to všetko dohnať. Síce slabá ale plná sily z čerstvo získanej voľnosti som sa s priateľom túlala večerným mestom.

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Vrátnička na nás pozerala s prekvapením. „Ste prví, čo sa vrátili. Ani som nečakal také skoré návraty," vytiahla na nás počas odomykania dverí. Bolo niečo po jednej.

Áno, netradičné na študentov a ešte cez Silvestra. Žiadna oslava, žiadna telka, žiadny alkohol, či veselá hudba, len jedna malá prechádzka... a pritom si ten večer pamätám ako včerajšok. A to sa o iných Silvestroch povedať nedá...

Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu