reklama

(ne)želé omrvinka...

Zjedla som si priateľov. Občas nevychádzam z údivu nad výrobcami potravín, či tými, ktorí vymýšľajú názvy výrobkom, neviem, kto to má najviac na svedomí... Mám rada gumené cukríky, spášem ich na kilá, akéhokoľvek druhu. Od „medvedíkov“, cez „delfíny“, až po kadejakú inú zvieraciu, či nezvieraciu háveď. A včera som objavila nový druh „friends“. Tak som si zjedla priateľov. Zostalo ich ešte pár. Na dne misky... Ľúto mi je pojesť všetkých...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

(obrázok v perexe je z: http://www.fanpop.com/spots/candy/images/535414)

Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu