reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

reklama

pohrala som sa

(ne)želé omrvinka...

Alena Technovská

(ne)želé omrvinka...

Zjedla som si priateľov. Občas nevychádzam z údivu nad výrobcami potravín, či tými, ktorí vymýšľajú názvy výrobkom, neviem, kto to má najviac na svedomí... Mám rada gumené cukríky, spášem ich na kilá, akéhokoľvek druhu. Od „medvedíkov“, cez „delfíny“, až po kadejakú inú zvieraciu, či nezvieraciu háveď. A včera som objavila nový druh „friends“. Tak som si zjedla priateľov. Zostalo ich ešte pár. Na dne misky... Ľúto mi je pojesť všetkých...

  • 6. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 553x
  • 7
modrá vs. červená

Alena Technovská

modrá vs. červená

Vodné bublinkové abstrakcie v sprievode hudby. (Mychael Danna DeVotchKa - First Pub)

  • 14. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 011x
  • 10
Ľadové abstrakcie

Alena Technovská

Ľadové abstrakcie

Niekoľko ľadových makro-fotografií v sprievode hudby od Islandskej kapely Sigur Ros.

  • 31. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 344x
  • 31
stromy

Alena Technovská

stromy

Hudobná prezentácia básne Stromy od Jána Smreka s mojimi fotografiami.

  • 21. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 248x
  • 26
Telo, Tvár a Tieň

Alena Technovská

Telo, Tvár a Tieň

(bez komentára)

  • 17. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 579x
  • 23
reklama
Makro - kamienky

Alena Technovská

Makro - kamienky

Opäť raz som sa pohrala s fotoaparátom... ;-)

  • 25. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 469x
  • 19
Kvety trochu INAK

Alena Technovská

Kvety trochu INAK

fotografie kvetov netradične.

  • 16. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 774x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu