reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

reklama

potulky Bratislavou

UFO Base Jump deň

Alena Technovská

UFO Base Jump deň

Včerajší deň bol plný kadejakých akcií, kade som šla, tam sa čosi konalo. Ja som to len potichu míňala, vždy som mrkla na minútku, čo sa deje a šla si svojou cestou so slúchadlami v ušiach, nenechajúc sa ničím vyrušiť. No z Nového mosta, čuduj sa svete, padajúci ľudia... to som už nemohla odignorovať.

  • 8. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 078x
  • 9
Sobotné túlanie Bratislavou

Alena Technovská

Sobotné túlanie Bratislavou

Včera bol nádherný deň. Po obede sme sa vybrali s Igorom vyvenčiť, žalúdky nechať prechádzkou vytráviť a vyradovať sa z jarného slnka. Obaja vyzbrojení foťákmi sme si za cieľ určili hrad, netušiac, čo za rachot nás tam bude čakať.

  • 6. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 966x
  • 35
Most Apollo, nočné pohľady

Alena Technovská

Most Apollo, nočné pohľady

Včera som si spravila nočný výlet, resp. fotografický nájazd na most Apollo. Denných snímkov som už mala mnoho, nočný však ani jeden, a to mi veru dlho nedalo pokoja ;) Zima, nezima... vyšiel čas, vyšlo aj bezoblačné počasie, tak hurá na to. Trošku som síce zabojovala s vetrom, (voči ktorému bol aj statív občas bezmocný) ale niečo sa predsa len podarilo.

  • 9. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 209x
  • 39
Netradičné pohľady na Nový Most

Alena Technovská

Netradičné pohľady na Nový Most

Päť kompozične zaujímavých pohľadov na Nový Most.

  • 29. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 831x
  • 27
Ako sa regeneruje myseľ...

Alena Technovská

Ako sa regeneruje myseľ...

Podľa môjho receptu takto:

  • 1. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 655x
  • 28
reklama
Západ slnka na Zlatých pieskoch

Alena Technovská

Západ slnka na Zlatých pieskoch

V nedeľu sme sa s priateľom vybrali loviť slnko na Zlaté piesky. Obaja so svojimi aparátmi, pôvodne sme mierili k Dunaju, čo však Slovák nevyužije, ak sa samo ponúkne? - šinul sa okolo bus na Zlaté piesky, samozrejme zadarmo....nuž, naskočili sme....

  • 9. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 387x
  • 34
most Apollo

Alena Technovská

most Apollo

zopár mojich pohľadov na most Apollo :-)

  • 19. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 795x
  • 26
Netradičný pohľad na Stein

Alena Technovská

Netradičný pohľad na Stein

Dva rozličné pohľady na pivovar Stein z Bernoláku.

  • 19. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 305x
  • 22
reklama
SkryťZatvoriť reklamu