reklama

Ako sa regeneruje myseľ...

Podľa môjho receptu takto:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Obuť si pevné topánky a zababušiť sa proti zime.
Mobily nechať doma a vybehnúť von.
Do prírody.
Vystaviť tvár slnku, a behať, skákať, rozkopávať suché listy a nemyslieť na nič....

Dnes sa mi to podarilo.

Obrázok blogu


Z partizánskej lúky sme odbočili do lesa..

Obrázok blogu


..a pustili sa po náučnom chodníku.

Obrázok blogu


Janík si zahral na drevený xylofón..

Obrázok blogu


..a ja som sa zatiaľ rozhliadala vôkol. Žltá, žltá, všade len žltá...

Obrázok blogu


Kuk hore.. tam sa to i červenie a modrie..

Obrázok blogu


Kuk dole.. listy si žadajú prehrabať, rozkopnúť, nech lietajú aj oni..

Obrázok blogu


..smrekovce (ešte) neopadané..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


..a tento padol. celý. už dávnejšie..

Obrázok blogu


Janík okupuje ležiaci strom...

Obrázok blogu


..kmeň zvaný alenka so slnkom na kolenách..

Obrázok blogu


..svetlo sa prediera cez čoraz redšie lístie..

Obrázok blogu


.. mňam, tá farebnosť sa mi naozaj páči..

Obrázok blogu


..k tomu ozaj niet slov..

Obrázok blogu


..pekný výlet to bol, ja si ho ešte zopakujem. A odporúčam aj vám. Regenerujte.

Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu