reklama

mačacia omrvinka...

Tento víkend som sa starala o spolužiačkinu mačku, tak mi opäť raz po dlhej dobe pribudla funkcia hlavného kŕmiteľa, preliezky a hryzadla v jednom. Fotografovať zvieratá, (mačky zvlášť) je úloha obtiažna. Niekoľkokrát som už mala možnosť si to odskúšať. (tu , tu i tu ) Dnes som to po 200 záberoch vzdala a vybrala jediné tri, ktoré boli ostré a na ktorých sa objekt fotenia aj nachádzal ;) (Nielen časť chvosta, nohy, či iný biely šmuh hovoriaci o tom, že modelka ufujazdila zo záberu skôr, než som stlačila spúšť.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu


Tak toto je Aurora. Vyzerá zaspato, ale to je klam, o chvíľu už lietala rýchlosťou blesku.

Obrázok blogu


Vo svojej prenoske, kam si chodí občas sama od seba pospať.

Obrázok blogu


A na záver hádanka - nájdi mačku na obrázku - celkom pasuje do inventáru, nie? ;)


Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu