reklama

Most Apollo, nočné pohľady

Včera som si spravila nočný výlet, resp. fotografický nájazd na most Apollo. Denných snímkov som už mala mnoho, nočný však ani jeden, a to mi veru dlho nedalo pokoja ;) Zima, nezima... vyšiel čas, vyšlo aj bezoblačné počasie, tak hurá na to. Trošku som síce zabojovala s vetrom, (voči ktorému bol aj statív občas bezmocný) ale niečo sa predsa len podarilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

( Pre zobrazenie väčšieho obrázka stačí nakliknúť link pod každým z nich. )

Obrázok blogu

( ==)

Obrázok blogu

( == )

Obrázok blogu

( == )

Obrázok blogu

( == )

Obrázok blogu

( == )

Obrázok blogu

( == )

Obrázok blogu

( == )

Obrázok blogu

( == )

Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu