reklama

poriadne naštvaná omrvinka...

Aaaaaa!!!! Zločin najhoršieho stupňa, krivda krivdúca sa mi stala! Tušila som, že k tomu niekedy príde a že sa mi možno raz niečo z erárnej chladničky „stratí. Predsa len... jedna chladnička na celé poschodie a toľko hladných študentských krkov číhajúcich za dverami izieb. Ale netušila som, že ma to tak rozzúri. Fňuk. Niekto mi čmajzol môj hermelín. Všetko iné by som oželela, ale hermelín???? Chuťové poháriky sa už na tú dobrotu tešili od včera večera. Musela som ich krotiť. No dnes otvorím chladničku a.. nič! Prázdne miesto tam, kde sa mala na mňa usmievať moja dobrota. Môj hermelín. Grrrr. Prekutrala som každú kút tej prťavej chladničky s nádejou, že si len spravil počas noci výlet a premiestnil sa niekam do skrytého zákutia, ale samozrejme, že nie... Tak mi niekto vymyslíte krutý trest pre vinníka, lebo keď zistím, kto to bol, zaslúži si ho. :-D Bezpochyby. Pretože Alenka odpustí všetko, ale ukradnutý syr veruže nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (46)
Obrázok blogu

Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu