reklama

UFO Base Jump deň

Včerajší deň bol plný kadejakých akcií, kade som šla, tam sa čosi konalo. Ja som to len potichu míňala, vždy som mrkla na minútku, čo sa deje a šla si svojou cestou so slúchadlami v ušiach, nenechajúc sa ničím vyrušiť. No z Nového mosta, čuduj sa svete, padajúci ľudia... to som už nemohla odignorovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

To je moje, to je akcia akosa patrí.
Tak som sa zamiešala do davu,našla som si miestečko s fajn výhľadom a zírala do neba, resp. naUFO, odkiaľ zoskakovalo pár odvážlivcov. Výborný adrenalín, trošku som im ajzávidela. Raz si takto musím zoskočiť aj ja...

Obrázok blogu


( Hudobné autíčko. Miešali celkom fajn muziku... )

Obrázok blogu


( Tí, čo sa o akciu tiež starali. ..)

Obrázok blogu


( A tu skladajú padáky naspäť dohromady, aby mohli byť použité na ďalší zoskok .)

Foťák som mala stálev pohotovosti, no tie sekundy potvory utekali ešte rýchlejšie než obyčajnea tak, kým som sa spamätala, skokan už bol aj dole, veď predsa len, tých 95 metrov je peknemálo... Urobiť dobrú snímku včas bolo umením...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


( Snahu zdokumentovať to maliviacerí ...)

Obrázok blogu


( Kým ja som striedavopostávala, či čupela, tento si zvolil výborné stanovisko i polohu :-D)

Neskôr som sa vykašľala na to, že mám biele nohavice a usalašila som sa dotrávy aj ja...

Obrázok blogu


( Hmm, tento asi momentálne naskokanov nestriehne ...)

Obrázok blogu


( Aaa!!! Tu je prvý skokan,ktorého sa mi podarilo zachytiť ešte bez padáka .)

Tá fotka na mňa pôsobí troškusamovražedne :-D

Medzitým sa však viac čakalo,než skákalo. Niežeby sa skokani báli, iba fúkal nepriaznivý vietor. Pristátiev Dunaji by sa asi nepáčilo ani mne.

A tak som sa zatiaľpohrala s makrom...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



...a rozhliadala vôkol...

Obrázok blogu


( Keď nie padáky, tak všadesamé balóny. Každý tam poskakoval s nejakým balónikom v ruke, niekomuobčas aj uletel. ..)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


(... niekde zostalizabudnuté ...)

Obrázok blogu


(... žeby aj psy mali radi balóny? ;-))

...až došiel ďalší zoskok:

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Všetky hlavy vyvrátené hore,len psíkovi to je tuším šuma-fuk:

Obrázok blogu



Jeho viac zaujímalaloptička:

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Pomocníci hore na UFE občasšaškovali a plašili nás, čo sme striehli s prstom na spúšti, či nebodajniekto ďalší nezoskočí:

Obrázok blogu


A tento bol posledný skokan. Po ňom sa musela akcia predčasne ukončiť, lebo vietor neprial:

Obrázok blogu



No aj tak to bolo fajnpozeraníčko :o)

Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu