reklama

Mojsejovci vs. blogovanie

Práve sa snažím čítať články niektorých blogerov, len občas ma rozčúli televízia pustená v pozadí a hlasný smiech mojich doma. Bavia sa totiž na Nore a Braňovi a na ich kecoch. Občas mi zašlo nejaké to slovo do ucha a rušilo mi moje sústredenie sa na články, avšak pri čomsi som sa musela pootočiť od počítača a započúvať sa. Istý sociológ totiž prirovnával ich program k blogu. Tak to ma teda zarazilo. Čo vy na to? Zaujímal by ma názor blogerov. (A ešte sme aj o štúdľu takmer príšli, zabudlo sa na ňu. Kvôli Trúbe zostala v trúbe) :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu