reklama

Aké to traumy...

Moje, čo by ste chceli papať na obed? Urobím vám morčacie prsíčka?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- Uhm

Druhý detský pár očí sa však náramne zväčší hrôzou.

- A to sa papá? A bude mi to chutiť?

- No áno. Chutné mäsko, uvidíš. 

- hmmm (stále hrôza v očiach) jaaa.....ja nechceeeem....

- ale veď si to už papala. A koľko krát!

- A chutilo mi? (ešte väčšia hrôza)

- Pravda, ze ti to chutilo. :) A veľmi! ...

- (s plačom) A to budeš robiť z Guľky? Nieeee, ja nechceeem....

pozn. - ´Guľka´ bolo naše morské prasiatko.

 ROZHOVOR 2:

- A to sa z toho kopca nezošmykneš?

- (so smiechom) Niee. Veď si nasadím mačky a idem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Mačky? (opäť tá hrôza v očiach)

 - Mačky, jasné. Vieš, oni sú ostré, s nimi sa ti nešmýka...

pozn. - viac som sa nepýtala, ale ešte mnoho mesiacov som toho človeka nenávidela, kým mi objasnili čo, to o rôznych významoch jedného slova....:)

Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu