reklama

Virtuálne kvietky k Tvojmu sviatku...

(...pre moju mamu :-)

Písmo: A- | A+

Keď už som tých 500 kilometrov od Teba, posielam Ti aspoň takto virtuálne prvé jarné kvietky k narodeninám :-)))
Posledné roky mi vzdialenosť nedovoľuje vybrať sa na "Snehy" a doniesť trochu tejto krásy Tebe, domov, do vázy, tak, ako sme to s Janou robievali v detstve. Dúfam, že sa potešíš aspoň takýmto nehmotným snežienkam, pre ktoré som si zašla tento víkend do prírody ...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Všetko najlepšie k narodeninám!

Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu