reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

reklama

súkromné

2009-2010

Alena Technovská

2009-2010

Už vyše dvoch rokov odpočíva môj blog. Za tú dobu som okúsila mnoho veľkých zmien.Sťahovania, bolestné úmrtia v rodine, dokončenie štúdia, prácu, lásku, novú školu, nové miesta, nových priateľov, život v novej krajine.....Dá sa zhrnúť príbeh tohto obdobia do obrazov bez slov?

  • 1. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 871x
  • 8
Zaspala som

Alena Technovská

Zaspala som

Otváram oči s blaženým pocitom, ako som sa len dobre vyspala. Pozerám na budík - 7:49 Uhm. Čooo? Koľko? Ešte raz pozriem na to - 7:49 Siahnem na stôl po náramkové hodinky - 7:50 Šľaka! Asi je to pravda. Už som mala 20 minút sedieť v práci.

  • 15. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 246x
  • 23
Koniec leta ...

Alena Technovská

Koniec leta ...

Zjesenieva sa. Bez upozornenia a výstrahy. Melancholicky. Dažďovo.

  • 5. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 335x
  • 24
Prvý deň po prvý raz na internáte (triedenie spomienok)

Alena Technovská

Prvý deň po prvý raz na internáte (triedenie spomienok)

Rada mám chvíle, keď sa odhodlám robiť poriadok vo svojich policiach. Triedim staré dokumenty, zošity zo základnej školy a podobné „nepotrebnosti ktoré si s nostalgiou nechávam na presne také chvíle, keď mi počas upratovania prídu pod ruku a výborne sa zabavím, či zaspomínam pri ich čítaní. Včera som naďabila na jeden zošit spred šiestich rokov, kde som si zapísala moje prvé dojmy z internátu. Vtedy ešte čerstvá prváčka na vysokej škole. Dva dni po príchode z „ďalekého východu (Humenného) do nášho „veľkomesta (Bratislavy):

  • 1. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 482x
  • 41
„Neznesiteľnosť bytia"

Alena Technovská

„Neznesiteľnosť bytia"

Prišlo to už. Neznesiteľnosť bytia/žitia na internáte. Ako po každý rok. Nutná daň za to, že sa väčšinu roka z polohy mojej izby teším. Južná orientácia okien hovorí za všetko. Vonku dnes bolo 30 stupňov aj keď sa v kalendári škľabí 14. máj.

  • 14. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 034x
  • 8
reklama
Mojej mamke ku dňu matiek

Alena Technovská

Mojej mamke ku dňu matiek

Netradičné prianie písané svetlom do tmy...

  • 13. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 590x
Na jarnú nôtu

Alena Technovská

Na jarnú nôtu

Čo by to bolo, keby som aj ja neprihodila svoju znôšku fotografií z toho najkrajšieho, mnou najmilovanejšieho ročného obdobia. Slnko dokáže robiť divy. Nielen príroda sa zobúdza, aj ľudia sú akísi veselší, prebudení zo zimného spánku. Na ulici vídavam posledné dni viac úsmevu než to bolo doposiaľ. Aj robota ide ľahšie od ruky. Nech nám to slnko vydrží.

  • 27. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 791x
  • 39
16 nezbedných labiek

Alena Technovská

16 nezbedných labiek

mi robí radosť posledné 2 týždne. O starostiach radšej pomlčím :-) Keď som si kúpila Ninu, dlho som si vyčítala, prečo toľko priberá, veď ju nekŕmim prehnane. Ak som sa však snažila stravu obmedziť, jej kvikot sa nedal vydržať. Po dobrom mesiaci chovania som už vedela, že s tukovými vankúšikmi to nemá čo mať. Tie predsa nekopú! Viditeľne si nejaký samček v chovprodukte užil. (článok pre milovníkov morčiat)

  • 23. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 164x
  • 50
Virtuálne kvietky k Tvojmu sviatku...

Alena Technovská

Virtuálne kvietky k Tvojmu sviatku...

(...pre moju mamu :-)

  • 14. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 346x
Milovníkom morčiat

Alena Technovská

Milovníkom morčiat

A že sa vraj láska nedá kúpiť! Dá. Ja som si ju kúpila. Malú bielo-hnedú s čiernymi vyplašenými očkami. Už dlhú dobu som nariekala a pílila uši všetkým naokolo, že chcem morské prasiatko. Miliónkrát som zvažovala pre a proti. Predsa len, stále bývam na internáte a cestovanie s malým tvorom cez celú republiku bude treba premyslieť. Neodolala som však...

  • 20. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 793x
  • 48
reklama
Model paláca

Alena Technovská

Model paláca

Tento súkromný článok je menšie chválenie sa. Priznávam.

  • 2. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 536x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu