reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

reklama

takí i onakí

Už si ho nekúpim

Alena Technovská

Už si ho nekúpim

Sestra mala spolužiačku, ktorej raz ktosi „citlivý povedal, že v šatách (nových, práve čerstvo kúpených) vyzerá smiešne, ako v nočnej košeli. Už si ich nikdy viac neobliekla. Hlúpe? Možno. Ale keď sa vžijem do jej kože, nejaký červík pochybnosti sa objaví a aj keď nie zámerne, začala by som sa im tiež vyhýbať. Veď čo ak... A v skrini mám aj iné... To je však len teória, kto vie ako by som sa zachovala v skutočnosti...

  • 24. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 535x
  • 55
Fotografie - kategória ľudia

Alena Technovská

Fotografie - kategória ľudia

Je to (pre mňa) jedna z najťažších kategórií vo fotografii. Človek nie je strom ani dom, ktorý sa nehýbe. Nie je ani bylinka, či kamienok, ku ktorému si sadnem a naaranžujem podľa potreby, aká mi vyhovuje. Dokonca aj zvieratá sa fotia lepšie už len z toho dôvodu, že nenazrú poza chrbát na výsledok mojej práce aby frflali nad tým, že sú tam škaredé...

  • 23. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 53
Milé prasiatka naše internátne, ...

Alena Technovská

Milé prasiatka naše internátne, ...

Tento článok je venovaný iba študentom žijúcim na internátoch. Konkrétne istému špecifickému druhu, ktorí bohužiaľ ešte nepoznajú niektoré predmety dennej potreby a hygienické návyky im veľa nehovoria. Ostatní nečítajte.

  • 17. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 38
Dymová clona na internátoch - každodenná rutina.

Alena Technovská

Dymová clona na internátoch - každodenná rutina.

Alebo, Ako mi fajčenie zdvíha adrenalín. Nezabite ma prosím, téma je to možno ošúchaná. Ja si tu len tak posťažujem a bude mi dobre. Ani nečítajte :)

  • 15. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 128
Prezenčka na prednáške

Alena Technovská

Prezenčka na prednáške

predstavte si:

  • 4. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 43
reklama
Mojsejovci vs. blogovanie

Alena Technovská

Mojsejovci vs. blogovanie

Práve sa snažím čítať články niektorých blogerov, len občas ma rozčúli televízia pustená v pozadí a hlasný smiech mojich doma. Bavia sa totiž na Nore a Braňovi a na ich kecoch. Občas mi zašlo nejaké to slovo do ucha a rušilo mi moje sústredenie sa na články, avšak pri čomsi som sa musela pootočiť od počítača a započúvať sa. Istý sociológ totiž prirovnával ich program k blogu. Tak to ma teda zarazilo. Čo vy na to? Zaujímal by ma názor blogerov. (A ešte sme aj o štúdľu takmer príšli, zabudlo sa na ňu. Kvôli Trúbe zostala v trúbe) :-)

  • 3. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 36
Tak to už je teda fakt vrchol!

Alena Technovská

Tak to už je teda fakt vrchol!

Pomyslela som si pri pohľade do sprchy včera ráno. Už vyše mesiaca čakáme na novú sprchovú hlavicu. Ešte začiatkom septembra sa stará vyparila a od vtedy máme len hadicu.

  • 11. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 793x
  • 29
reklama
SkryťZatvoriť reklamu