reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

reklama

z Darovho denníka :-)

DARO moje meno je

Alena Technovská

DARO moje meno je

Mám štyri labky a štyroch ďalších členov svorky. Moju pani mám však najradšej, ona je líder svorky a poviem vám, má teda u mňa rešpekt! Ona keď sa nahnevá,....zle, nedobre. Zaleziem do košíka a hanba ma neminie. Našťastie ma však dlho netresce a o chvíľu sa opäť hráme.

  • 19. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu