reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Technovská

Alena Technovská

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Humenčanka žijúca v Bratislave Karlsruhe. Večne nespokojná a nekonečne zvedavá.Ročník 1982. Moje fotky nájdete TU. Zoznam autorových rubrík:  zaujalopoviedkaOMRVINKYsúkromnétakí i onakípohrala som satrochu odbornemoje rodné mestoKaždý niekedy blbnepotulky Bratislavouz Darovho denníka :-)FOTOrozprávka na NEDEĽU

reklama

FOTOrozprávka na NEDEĽU

Púpavovo

Alena Technovská

Púpavovo

Po väčšej prechádzke Únava na mňa sadla a pošepkala: „sadni aj ty, oddýchni si troška. Veru. Poslúchnuť som ju musela čo najskôr, ťažila ma svojim zadkom na ramenách. Sú chvíle, ako táto, keď si nad svojim kamarátstvom s Únavou zašomrem. Nemusela by ma navštevovať tak často. Nič to, rozhliadla som sa vôkol, či nenájdem útočisko pohodlné a mäkké. Kráľovstvo púpav neďaleko ma lákalo svojim pokojom. Váhala som len chvíľu, či sa vybrať ich smerom, keď ma mňa z Púpavova zavolali nech sa neostýcham a prídem. Celá lúka sa skvela prevažne bielymi hlavami. Mladí boli vraj na výlete. A tak som vstúpila a uľahla sa medzi ne.

  • 6. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 118x
  • 33
reklama
SkryťZatvoriť reklamu